De ce este util Search Engine Optimization (SEO) ?

SEO înseamnă Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de căutare). În termenii cei mai simpli, un SEO bun vă îmbunătățește vizibilitatea online. Acest lucru presupune că, cu cât mai mulți oameni vă văd website-ul, cu atât volumul de trafic online crește și cu atât crește șansa să oferiți produsul sau serviciul dvs. la un număr mai mare de clienți

Pe o pagină de căutare Google sunt doar 10 locuri. Așadar, gândiți-vă, atunci când încercați să introduceți o căutare pe Google, cât de des treceți de pe prima pagină pe a doua, a treia sau a douăzecea pagină a rezultatelor căutării? Sunt șanse ca rareori să fiți nevoit să o faceți, deoarece primele câteva opțiuni de pe prima pagină Google conțin informațiile pe care le-ați căutat.

Dacă un potențial client introduce un anumit subiect relevant pentru ceea ce poate oferi afacerea dvs., nu doriți să fiți pe prima pagină de rezultate de căutare alături de competitorii dvs.? În cazul în care nu vă aflați pe unul dintre primele zece locuri de căutare, rezultă că un alt business tocmai a câștigat un nou client sau, dimpotrivă, tocmai ați pierdut unul.

SEO

Cum funcționează SEO?

Optimizarea SEO are totul în vedere atât cantitatea, cât și calitatea. Cu cât site-ul dvs. este mai bun, cu atât mai bun va fi traficul pe care îl veți obține și cu atât mai mult vor crește clasamentul motoarelor de căutare. Construirea SEO funcționează prin combinarea componentelor SEO folosind o strategie bazată pe date. Acești factori includ:

Analiza cuvintelor cheie

Cuvintele sunt puternice, iar au puterea de a vă controla clasamentul online. Cuvintele cheie pot fi cuvinte unice sau fraze pe care oamenii le folosesc frecvent pentru a găsi ceea ce caută. Dacă conținutul dvs. conține acele cuvinte și fraze, vă veți crește vizibilitatea, deoarece oferiți răspunsuri prin utilizarea cuvintelor cheie corespunzătoare

Creare de conținut

Conținutul este elementul în care SEO-ul dvs. își dovedește cu adevărat utilitatea. Conținutul dvs. vă va permite să comunicați în mod direct cu audiența voastră de clienți existenți și potențiali. Acesta este locul în care cuvintele cheie vă ajută să construiți autoritate, încredere, consecvență și implicare. Un conținut puternic poate echilibra latura umană a afacerii dvs. orientată spre clienți cu analiza bazată pe date, necesară pentru a vă optimiza prezența digitală.

Contactează-ne